دنیای شطرنجی مهدیس
دنیای شطرنجی مهدیس

دنیای شطرنجی مهدیس

شروع شطرنج

شروع آموزش شطرنج مهدیس از زمستان 92 (احتمالا بعد از تموم شدن امتحانات ترم اول خودم) بود و سعی کردم با کمک نرم افزار آموزشی شطرنج کودکان و کتب شطرنجی برنامه ریزی خوبی برای شروع شطرنج مهدیس داشته باشم که خوشبختانه مثمر ثمر بود و علاقه و انگیزه مهدیس فوق العاده بود بنحوی که تو اسفند 92 بیشتر روزها مجبور بودم تا دو ساعت تمرین داشته باشیم تا اجازه بده به بقیه کارهام برسم!

حدود بهمن ماه به خاطر دل خودم و البته مهدیس تو دوره داوری درجه 3 که توسط سازمان نظام مهندسی برنامه ریزی شده بود شرکت کردم ، مدرس دوره استاد پورشاهماری پیشنهاد استفاده از کتاب " روش جدید آموزش شطرنج " نوشته " رومن پلتز - لو آلبرت " رو دادند که واقعا کتاب مناسب و مفیدی بود و کمک کرد مفاهیم اولیه شطرنج برای یک کودک با سن کمتر از 5 سال بخوبی جا بیافته .


همراهی مهدیس در مسابقات نظام مهندسی


تمرین و آموزش مهدیس تا مسابقات قهرمانی استان تهران با کمک کتاب و بازی تمرینی با برنامه چس مستر توسط خودم ادامه پیدا کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد