دنیای شطرنجی مهدیس
دنیای شطرنجی مهدیس

دنیای شطرنجی مهدیس

مسابقات قهرمانی رده های سنی 8 تا 18 سال دختران ایران

باسلام ، از فردا مسابقات قهرمانی رده های سنی 8 تا 18 سال دختران ایران به میزبانی مازندران و هتل نوید سازی آغاز خواهد شد ، به مانند سال های گذشته ، گزارش بازی های مهدیس و رده سنی مربوطه می پردازم و البته سعی می کنم بصورت خیلی مختصر رده های سنی 8 و 12 سال که تعدادی از دوستان مهدیس در آنها حاضر هستند و تعدادی از این بازیکنان در سال های قبل همگروه مهدیس بودند و شناخت نسبی از آنها داریم (سال بعد هم با همان افراد همگروه می شود) نیز اشاره می کنم البته بصورت خیلی مختصر . (در رده 12 سال فقط به نتایج دوستان مهدیس اشاره می شود و 8 سال کل جدول)

نتایج رده 10 سال

 

ادامه مطلب ...

مسابقات رده های سنی استان تهران 1396

باسلام . مسابقات قهرمانی رده های سنی تهران از فردا در سالن هیئت شطرنج تهران و سالن مسابقات فدراسیون شطرنج آغاز خواهد شد و انشالله مطابق سنوات گذشته به گزارش دور به دور رده سنی مهدیس (کمتر از 10 سال دختران) و احیانا 8 و 12 سال خواهم پرداخت .

نتایج مسابقات 10 سال دختران استان تهران 1396

 بقیه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مسابقه مسابقه و مسابقه

باسلام ، تو این چند وقت که مطلبی نوشته نشد به دفعات نیت کردم که همچون گذشته مسابقاتی که مهدیس شرکت کرد رو بنویسم اما هیچوقت میسر نشد که علت های مختلفی داشت ،گرفتاری ،  تنبلی ، مسابقات نه چندان رسمی (بجز جام نوجوان ، بانوان تهران آنهم فقط برای کسب تجربه ) ، بعضا نتایج نه چندان جالب که حس و حال زیادی برای من نمی موند . سعی می کنم لینک مسابقات این مدت رو پیدا کنم و اضافه کنم .