دنیای شطرنجی مهدیس
دنیای شطرنجی مهدیس

دنیای شطرنجی مهدیس

مسابقات استاندارد آذرماه فدراسیون شطرنج

مسابقات استاندارد آذرماه فدراسیون شطرنج روز گذشته در فدراسیون شطرنج و پس از 7 روز مسابقه و طی 9 دور به پایان رسید . مهدیس در این مسابقات شرکت و با یک برد ، یک مساوی ، یک دور استراحت ، یک دور انصراف و پنج باخت مسابقات را به پایان رساند و احتمالا در پایان ماه میلادی جاری و با آغاز سال نو میلادی موفق به کسب ریتینگ 1079 شده باشد ( در سن 6 سالگی)

نتایج مسابقات

مهدیس عباس زاده -  میر محمود علوی

بقیه عکسها در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

مسابقات شطرنج کارکنان و خانواده های پرسنل شهرداری تهران

مسابقات شطرنج کارکنان و خانواده های محترم شهرداری تهران از 1 تا 3 آذر در ۵ جدول آقایان، بانوان،همسران کارکنان، فرزندان پسر و فرزندان دختر در محل مجتمع تفریحی الماس شهر تهران به میزبانی اداره رفاه شهرداری منطقه ۹ تهران و اداره کل رفاه شهرداری تهران با مدیریت شمس اله سرخیل داور خوش اخلاق کشور و سرپرستی بهروز باقری از بازیکنان خوش نام کشور  و با حضور ۳۰۰ شرکت کننده به سرداوری داور بین المللی بهنام فرد بهبهانی برگزار گردید.

 در این مسابقات مهدیس در بخش فرزندان دختر پرسنل شرکت نمود که در حضور شش شطرنج باز دیگر با سه امتیاز حاصل استراحت دور اول و دو برد به مقام سوم دست یافت ، از همان ابتدا مشخص بود که نفر اول مسابقات شطرنج باز خوب کشور آناهیتا زاهدی فر خواهد بود که اینچنین هم شد . در بخش اقایان هم اقای ابوالقاسم اخترزاده دوست و همکارمون به مقام قهرمانی دست یافت.

نتایج مهدیس

گزارش سایت صفحه شطرنح (تصاویر از سایت صفحه شطرنج)


مهدیس عباس زاده نفر سوم در کنار استاد بزرگ احسان قائم مقامی

 

ادامه مطلب ...

مسابقات 28 آبان مدرسه شطرنج تهران

مسابقات مدرسه شطرنج تهران در این روز با حضور 28 شرکت کننده برگزار شد و مهدیس در نهایت موفق شد با نتایج مناسب به مقام دوم دست یافت ، ماهور کارگرزاده نیز چهارم شد که بدلیل هم امتیازی با نفر سوم مدال برنز به او تعلق گرفت و بچه ها روز خوبی را سپری کردند ، البته زهرا دیگر دوست مهدیس با بدشانسی مواجه شد و نتیجه شایسته توانایی های خود بدست نیاورد.

 نتایج مسابقات



سایر تصاویر در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...